Gooodis! ♥

Chiaaao!
Dålig uppdatering idag. Idag vakande jag rätts så tidigt typ kl 9 tror jag! :)
Lite senare så fixade jag mig för att åka in till stan! HAAH va och handlade med Mamma och Pappa! BUSIGT!! :D
Men iallafall så åker jag till sthlm över helgen så kommer nog inte bli så bra uppdatering från minn sida.
Idag så har jag vart hemma, är otroligt trött.
Igår kväll skypade jag med Ebba, Kajsa och Julia. HAHA, jag satt och flumm sjöng så att jag fick ont i halsen!?
Tänkte ladde upp lite bilder från Thailand! :*
My heart will go on...


Älskar solned gånger!


Ett minne för livet...




Kommentarer
Ellinore

Fin blogg :)

Hoppas du haft en bra påsk!

Kram♥

2012-04-08 @ 17:02:22
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0