Jag saknar dig! Vad är det du inte förstår??

Chiaao!
Var ju som dagt med Frida idag. Vi gjorde inte så mycket, haha vi pusslade ett 500 bitars pussel. ;D
Sen åkte vi hem till henne för att frida. Det gick väl bra. Först träna jag lite kontroll? hihi
Men ja, sen så hoppade vi. Ja det kasnke inte är så himla intresant?
Nu ikväll var jag med Julia och Frida. Och hade det trevligt. Va på spotklubbis.
Jag och Julia är så duktiga att vi rammlar, så nu kan jag inte röra mitt knä... :(
Jag som redan har problem med det. Jag börjar också nu känna av det lte grann när jag rider. Och det känns väl så där!! ://
Ja, sen har det väl inte hänt så mycket...
Imorgon blir det väl att va med vänner och göra det jag är bäst på, att chilla! ;)
Men snart nu blir det att kolla på BB! <3
Så ha det awesome!! :*


Det kan väl inte vara så svårt att fatta att jag saknar dig....
Det är därför jag försöker prata med dig, men det känns som du bara ignorerar mig.
Jag vill att vi ändå ska kunna vara vänner, men du kanske inte vill det?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0