Jag tar dagen som den kommer!

Hej nu är jag tillbaks här i rutan igen och tänkte blogga om passet för Carro. Det gick superbra! Först så värmde vi upp i ridhuset. Vi gick över lite bommar i trav och skritt och tränade på att titta vart man skulle. Det var ganska kul! Tror att Lady också tyckte det. Sen gick vi ut på banan utomhus. Där hoppade vi en banan. Det var sjuktkul när det gick bra! Men eftersom jag rider på Lady så kan man inte vänta sig att allt ska gå som man vill! Lite bråk blev det ju.. Hon hade ju bestämmt sig för att hon inte kunde gå förbi dommarbåset. Så jag fick stå ett bra tag och bara försöka att komma fram. Min tränare Carro sa åt mig att jag skulle le. För jag sitter annars bara på hästryggen och ser sammanbiten ut. Hon sa att om jag såg sur ut så påverkade det hästen, så jag började le och det blev inga flera stoppningar!
När vi kom hem så tog vi av skorna på hästarna för de ska ju mätas. Och sen bara myste jag med dem ♥

Lite bilder från idag flera kommer!



Ser ni jag ler!?








Kommentarer
Kajsa

Fina :)

2012-04-10 @ 19:35:06
URL: http://kajsatorhagens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0