Man kommer längre i livet med sanning än med lögner!!

Chiaao!
Mitt liv får börja om på nytt nu. Så glad att jag har er tjejor nu. Måste ta det en gång till, Ni vet inte hur stor plats ni har i mitt hjärta. Jag vet vilka jag ska prata med om jag behöver!
Kom iallafall nästa nyss hem från Frida. Hade det awesome. Bra start på lovet kan jag säga. Men det kommer nog hända massor av skojj. Men tror att jag ska till sthlm träffa lite släktingar där ( ska övertala Mammi om att vi ska shoppa också, Busigt). Men sen så klart vara med de underbaraste. Och rida såklart! :D
Men just nu då, gör jag ingenting. Har precis ätit Ska nog försöka att få tag Julia. Har inte så mycket att säga tror att jag nu ska se på Big Brother 24/7..
Puss! :*

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0