Mätt hästarna & barbacka hoppning.. Kan Torsdagen bli bättre?

Hej kom nyss in från stallet. Vi har varit ocm mätt hästarna på örebrotravet. Siskin var en b-ponny och Lady var en c-ponny. Lite tråkigt blev det ju när jag förstod att jag inte fick tävla Siskin. Jag är ju 13 år och man får ju bara tävla b-ponny tills man blir 12. Men inga sura miner här inte. Ska bara träna lite till sen så bär det av med Lady till tävlingsbanorna. Längtar ♥

När vi kom hem så longerade jag Lady en stund, Gick superbra! Känner att hon börjar att lita på mig mer och mer ♥
Sen så fick jag för mig att hoppa upp på henne och rida barbacka. Vilka idèr jag får. Efter en stund så var jag bara tvuungen att hoppa över ett hinder. Gud vad kul det var att hoppa barbacka. Det måste jag bara göra om!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0