Om endå drömmar blev sanna!?

Om jag kunde drömma skulle hela mitt liv förendras..

Igår så hade jag hoppträning med Lady gick sjukt bra tränade på allt ifrån snäva svängar till lugn galopp. Nöjd med passet. Ryckte även lite man igår igen. Mitt lilla troll får snart en ny frilla.. ♥

Idag har jag varit i skolan. Det var väll som vanligt alla gammla lektioner aaa ni vet.. Kom typ hem 14.20 matade hästarna gick in satt mig vid dator och har nyss käkat lite.
Idag så ska jag rida på Lady vet inte riktigt vad det blir för pass.. P.S det blev inga bilder igår. Fast det blev bara några men inga bra!





Kommentarer
Ida Woxlin

Jag vill oxå att min dröm ska gå i uppfyllelse! Men det är bara att kämpa...♥

2012-04-18 @ 18:27:37
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0