Snälla bli min?

Berättar för er hur discot var. Kan bara säga en sak det var grymt! Mycket musik, dans med mina älsklingar, godis & läsk! Sjöng mig hes och nu har jag lite ont i halsen!:/
Men grymmare kväll får man leta efer ett bra tag..

Idag så ska jag rida. Det är sååååå hääääärfint väder ute. KLart att man sitter upp på hästryggen då! Men kan inte rida Siskin för min lilla älskling har ont i ryggen.. Men vi tror att vi vet anledningen så snart blir hon nog bra igen! Sen ska jag även till factory outlet med mamma och lill sis titta efter lite alltmöjligt men skor och bikini behöver jag.

Så ser min dag ut. Kanske är med julia eller emilia ikväll men får se?



lite nya bilder beställt idag kanske?



Kommentarer
Fanny & Filippa

Fin blogg ♥

2012-04-29 @ 20:09:38
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0