sry för dålig uppdatering..

.... Men jag har varit på husvagnssemester med min familj under helgen. Ganska kul! Badade i Gustavsviksbadhus. Skitkul fast det blev lite långtråkigt några gånger.. Hade ju inte med mig nån rolig kompis eller så! Men jag hade kul endå!

Igår när jag kom hem så red jag på Lady hoppade banan. Gick sjukt bra! Vilken form hon är i nu, vet att vi kommer att klarat till toppen ♥
Hoppade inte så högt men jag fick till bra svängar och så!

Idag så ska jag till ridhuset och rida bana för Carro! Ska bli sjuktkul. Blir nog att hoppa bana på 70-80 tror jag. men får se. Idag ska mamma fota mig närjag rider så nya bilder påväg! Ska även träna på svängar idag också. De måste ju sitta bra och så till man ska börja tävla! Och sen måste även galoppombyttena sitt ordentligt. Men det kommer snart hon e på god väg!

På Torsdag ska jag åka iväg med ponnysarna och mäta dem! Så det blir sent då. Efter att vi har mätt dem är det bara att anmäla sig till tävlingarna när formen är här!





Siskin och ja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0