Alla ♥ dag...

Alla ♥ dag idag då! Jag blir forever alone haha.... Nejrrå har mina nära och kära såklart! Utan dem är man inget kom ihåg det! Idag har ja varit i skolan vi gjorde kärleks dikter! Min var till...... Min blev väll ganska bra! Jag och "J" Vi satt och gjorde litte små kärleks dikter. Som man skrattade åt.... HAHA de var grymma! Sen hade vi ju vanliga lektioner. Vi hade ju askul på rasterna som vi brukar ♥
Jag har bakat en härlig kladdkaka! Den blir säkert jättegod.

Snart ska ja ut och rida Lady! Ska bli härligt blir en ritt på banan.

Glömmde skriva igår att jag red och skuttade över lite låga hinder. Hoppa i snön är ganska kul om man har kontrol!

Byee!♥// Frida



Från mig till er hoppas ni har/haft en bra alla ♥ dag!


Kommentarer
Johanna

WB neliie berntsson!(om du inte läser hennes blogg gör det)

2012-02-14 @ 19:31:47
Moa A

Vilken fin blogg du har!

Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund på min blogg :D



Kramkram

2012-02-14 @ 20:53:58
URL: http://ryttarema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0