Clinic/working equitation!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp.... sovit med emilia, backen, ridit, mysit o.s.v.

Idag  vaknade jag hos emilia och vi åkte till backen! Där åkte vi med Philippa. Haha vi hade askul. Sen åkte jag därifrån för jag skulle på clinic. Jag visste inte riktigt vad clinic var men nu vet jag! :D Mammas gammla klasskompis Cilla visade hur man skulle göra och förklarade jättebra! (Cilla är en jätte duktig dressyrryttare som tävlar  intermedier dressyr Och är dommare i dressyr) Working equation är som olika slags hinder men man ska inte hoppa dem. Olika moment så som slalombana, Öppna grindar, gå över broar m.m Det såg riktigt kul ut och är bra övning för både ryttare och häst! Ska börja träna lite smått.... Kanske börja tävla om det verkar vara nått för mig!
Snart så ska vi åka och mäta ponnysrana. Sen så kan jag börja att tävla!! :D

På kvällen så tittade jag på melodifestivalen! Hejjade på Danny han var ju bäst!! ;) ♥ Satt i soffan och bara hoppades på att de skulle skicka han till globen!
Och han gick vidare yaahiie!! ♥

Byee!♥// Frida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0