Dagen..

Heej! ♥

Idag har jag varit i skolan. Vi hade bild och det går inte så bar för mig. Får inte till linjerna. Tycker jag...  Vi har haft lite förhör och så. annars har väll skoldagen varit allmänt bra. På rasten hade vi as kul :D Idag blev jag inte blöt! Vi la oss i en hög på madrasser och åkte ner för backen :P grymt kul!
Efter skolan Följde Emilia med mig hem. Vi red på hästarna. Skit kul. Tränade som jag brukar träna. Lite volter, formen och lite blandade övningar. Vi hade lite garva då och då. Fast oftast är jag allvarlig när det gäller mina små älsklingar ♥ Det gick superbra ingen fajt eller så....
Vi tog även lite bilder. Som Emilia skulle redigera så det blir kanske en header snart.. Måste komma upp snart. Ganska tråkigt den vi har....





Byee!// Frida 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0