En dag i Backen ♥

Heej! ♥
Idag har jag varit med skolan i Backen. Det blev en helt awsome dag ♥ Först så åkte jag med TYP alla tjejeor. Vi hade helt kuul! Sen så åkte jag bara med Julia, Alice, Emilia och Evelina. Vi åkte ormen i backen det var nog det roligaste jag gjort. Vi var nära att ramla några gånger men det gjorde vi inte.  Det gick jättefort ett tag... men som sagt det gick suuuper! :D Sen blev Julia jagad av Emilia och då gömde Julia sig i  skogen. Då kom hon undan. Sen äkte jag med Julia resten av dagen. Vi hade det så roligt! ♥ Vi hoppade på hoppen och så.. Men sen tog vi av oss skidorna och åkte på pjäxorna hela vägen ner... Haha fick så mycket snö i munnen och näsan. Sen åkte vi med liften upp på pjäxorna. Höll på att dö av skratt ♥
Ikväll SKA jag rida! :D

Byee! ♥// Frida



Kommentarer
Linnéa

Fin bild :-) Besök gärna min blogg!

2012-02-03 @ 17:32:14
URL: http://horseelight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0