Infomations kväll...

Heej! ♥

NU så här på kvällen så har jag varit på en informationskväll. Där träffade jag Alice vi gick runt tillsammans. Det var väll ganska kul... Så vi sökte dansklass! :D Det blir mitt andrahands val. Undrar vart jag kommer in!??
Men vi gick runt på skolan och tittade in i alla lokaler och så. Det var väll ganska fint. Fast skåpen var nog inte det snyggaste. Det var en bra informationskväll och jag vet oavsett vilken skola det blir så kommer jag nog att trivas!

Byee!♥// Frida'





Kommentarer
Emilia

Nu är dagens blogg utsedd, kika in och kolla om det blev din:)

Ha en trevlig kväll :)



KRAM och tack för du va me<3

2012-02-08 @ 22:08:49
URL: http://emilialarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0