Min helg!

Heej!♥
Asså jag har haft en sjukt kul helg!
I Fredags så var det disco. Grymt kul! vi diggade musik och dansade som man brukar göra :P
I Lördags så var jag i ridhuset och den här gången var båda ponnysarna med!♥ Det började ju bra när man inser att man har med sig fel träns.... Fast det gick faktiskt bättre med det tränset en hennes eget! Hon gick i form hela tiden och vi hoppade lite smått. Snacka om att vi hade en svettig häst med oss hem! :D Efter att jag hade ridit så åkte jag skidor i backen! Fick nya kompisar :P De är ju bara för roliga! Hade sjukt kul. Det var en kille där som var helt galen! (blåis) Han slogs med sina stavar och var ganska läskig. I söndags så var jag i backen med "J", ´"P", "N", "H" och Emilia ♥ Vi hade askul. Jag skulle göra en sak i liften och ramlar! Haha "P" Och "J" hamnade över mig! Garv! :D  Railade lite och så! Hade en riktigt bra dag i backen ♥
Sen blev det ponnyakuten på kvällen och gud vilket bra avsnitt! GRYMT ♥

Byee!♥// Frida



Söt ponny!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0