Rida så här på eftermiddagen! ♥

Jag har ridit. Det var superkul och lite jobbigt! Först red jag på siskin. Red lite på rakspåret i form. Hon var jätte duktig. hoppade lite smått då det är lite halt på ridbanan på en del ställen. Sen så red jag ut på vägen för en härlig galoppsträcka. Siskin var riktigt het och ville springa fort fort fort! Haha men det gick bra och lagom fort! Sen så red jag på Lady det var också roligt! Först uppvärmde jag henne men hon ville hela tiden titta utåt och gå in i mot mitten! :/ så jag fick sitta och trycka med innerbenet hela tiden trodde nästan att hon ignorerade mig! Hon var lixom inne i sin egna bubbla ett tag! :P Men sen började jag att hoppa lite gran och koncentrationen kom tillbaks! Hon skuttade över hindrena jättebra och fint! Men sen blev hon sådär jobbig igen och till slut så red jag och mamma ut för att springa av hästarna och det hjälpte! När vi kom tillbaks så gick hon i form och riktigt njöt av stunden! Så tillslut blev passet lyckat och inte lika jobbigt! Stolt cheey! ♥

Byee!♥// Frida



Frida vill du ha en puss?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0