RUBRIK

Hejj! ♥
Jag har haft en sjuk soft helg med både Frida och massor av annat folk. Men SÖNDAGEN VAR DÅ BÄST. Då var jag med Frida och hade hur kul som helst. Vi åkte bob efter Siskin. haha. För vi var tvugna att ta boben för vi hittade inte pulkan!? Men först åkte vi på ridbanan när jag åkte bakom sen när Frida skulle åka gick vi till gräsmattan. Inte lika halt där. Jag vågade inte att galoppa barbacka på Siskin så Frida satt och skrek på mig att jag skulle göra det!? Men sen så skulle vi gå in och jag var tvungen att åka ett till varv bakom. Då Frida körde och galoppa så gick det lite fort i svängen så jag typ rammla. Men så gick boben sönder alltså att raten gick av! :(
Men tyvär så kommer det inga bilder från igår! Men sen på kvällen var detdags för ridning. Gick SUPER bra. Red igen då igen. Eftersom jag var borta 3 gånger från att jag var i Thailand i 3 veckor. Jag hade tänkt att ladda upp lite bilder från när vi va där. Men iallafall så red jag Winnie båda gångerna. På min riktiga lektion så galoppa vi och red bommar. Sen på slutet så körde vi lite på a volten! Men det är vad jag har gjort i helgen men lite från idag då. Idag så var man ju i skolan där man hade lite flumm. Vi gjorde disco skyltar!? Och jobbade lite grann. Men ja idag så blir det nog att göra engelska läxa och lite så. Men hare BÄST!

Byee!♥//Emilia

Bild sen i sommras har typ inga vinter bilder! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0