Jag är inget utan mina hästar! ♥

Heej!
Bloggar om min dag. Dagen har varit allmänt kul. Varit i skolan. Läraren som vi skulle ha var sjuk så vi fick en annan. Vi hade jumpa idag och den var ju rolig. :P Dans som jag gillar.
Efter skolan red jag på Siskin ♥ Det var skit kul. Har ju inte ridit på as länge. Men idag satte jag igång. Så nu kommer jag att föröka rida så ofta som möjligt :D Jag red på mittvolten och gjorde lite olika övningar. Hoppade lite smått som såklart var as Roligt och Siskin var ju hyr pigg som helst. Så det var ju det roligaste som hänt idag en så länge. Älskar min lilla skrutta ♥ Matat hästarna har jag också gjort så de är klara.
Imorrn ska jag nog föröka hinna rida mina två älsklingar.

Har ni nått önske inlägg eller så? OM ni har det Kommenter! ♥

Byee!♥// Frida

 

bebis ♥



Kommentarer
Agnes

Videoinlägg skulle var roligt! :)

2012-01-31 @ 15:27:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0