Love me now or love me forever? ♥

Heej!♥
Man har ju varit med Emilia och massa annat gött folk på fg! <3 Där var det Musik tema så vi spelade på Elgitarr, Vanlig gitarr och bongotrumma! :D Vi var ju bäst på det... NOT. Men en av mina killkompisar var ju GRYM! Haha.. han var ju skit duktig. satt och lyssnade på han jätte länge! :D Sen dansade man med Julia till ``vart jag mig i världen vänder´´ Vi var ju bäst! hihi.. älskade ju dansen och sången! <3
Imorr blir det att sova över hos Emilia! Tagga tagga! :D Sen kanske jag ska till backen oxså! Mamma och Pappa ska nog sätta på dörrarana till min walk in closet (stav) Kommer nog att va med mina kära folk! Haha

Byee!♥// Frida 



Älskade ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0