Min helg :D

På fredagen så var ja på fritidsgården. Det var ju kul som vanligt! :D I Lördags så sov ju jag hos Emilia. Blev ju flummigt såklart! Haha.. Vi var med massa grymt kul folk! <3 Älskade människor helt klart... ;)
Åkte även skidor i backen på lördagen. Riktigt härligt! Idag så var jag med Emilia en stund och sen så åkte jag till backen. Det var inte så många kompisar där så jag åkte med Evelina. Vi hade ganska kul! Vi bytte skidor med varandra så vi hade en egen skida och en skida som var den andras! Haha... Jag ramlade inte men det gjorde Evelina... :D Liften stannade typ hela tiden så det var skit jobbigt men som tur var så satt jag aldrig i liften när det hände. Jag railade och det gick bra! I liftkön gjorde jag ett jätte snyggt snöhjärta av en snöboll! Den blev jätte fin. Kommer ett kort på den snart! :)  
Dörrarna till min ``walk in closet ´´ sattes upp nu i helgen och det blev ju skiit snyggt! Så nu slipper man se mina kläder när man går upp för trappen. Men det saknas en lampa så det är lite mörkt!
Imorrn Kommer jag nog rida efter skolan!

Kommentera?

Byee!// Frida



Fin bild ellerhur??


Kommentarer
Emilia

Låter som en kul helg:) kolla in min helg på bloggen:)

Kram

2012-01-30 @ 09:16:50
URL: http://emilialarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0