Sluta vara så himla underbar?

Hejj! ♥
Tänkte lägga in ett litet inlägg. Om vad jag har gjort idag och hästar såklart! Men har inte gjort så mycket sen jag blogg sisst. Men headern kommer upp så fort vi har redigerat klart den och om nån gullig liten person skulle kunna hjälpa oss att sätta in den!? Jag tycker att ni skulle kunna tipsa oss till era vänner och länka oss på eran blogg? Men över till hästarna. Jag rider inte så mycket på vintrarna när det är halt och så. Men nu så rider jag mest på troldal där jag har några underbara hästar typ som Lillen, Herbie och Winnie. Men får inte rida Lillen och Herbie längre är tyvär för lång men annars så rider jag hos Frida. Där hon har en underbar och helt fantastisk. Vid namn SISKIN. Brukar rida hos henne typ varje helg. Förutom på vintern typ. Men i skommar taggar vi NYBYGGETS ridläger med min älskade Frida! Men ni för har det bra eller BÄST så syns vi imorgon!
Byee!♥//Emilia


Siskin bebis!♥


Kommentarer
saga

Jag kAn sätta in den om ingen annan kan

2012-01-24 @ 19:36:06
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0