Sorry ♥

Hejj!♥
Det har varit dålig uppdatering ffrån mig i helgen. men i lördags till söndag så sov Frida hos mig. Kul som vanligt. Men på söndagen så åkte hon hem. Då efter en liten stund fråga min mamma mig om jag ville följa med till INGELSTA och såklart man vill det. Men köpte typ inget för behöver inte något. men frider ju på söndagar så blev att åka rida. men red igen så första passet kl 16.30 så red jag min prinsessa WINNIE gick super bra. Men min vanliga lektion är 18.30 och fick rida Heribe gick ocksåbra. Men han håller på med sitt huvud mer än förut. Så det va lite jobbigt. Men idag då så var man i skolan vårna lärare som vi brukar ha på måndagar var sjuk så fick en annan. Så vi typ jobbade matte och sånt. Men hare BÄST!
Byee!//Emilia♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0