Älskar dig lady! :*

Det är helt sjukt kur mycket vi har förendrats tillsammans. Vår utveckling är magisk.
Idag så var det ett hopppass på schemat! Hon går ju som en klocka hoppar allt jag styr på! BÄST ♥
 
Idag så åkte jag ner till forssjö vid lunch käkade där med Emilia och Julia. Sen åkte vi in med buss til stadens torg och gator. Där var vi med wille. Han är en riktigt sköning! ;)
Vi hade riktigt kul! När jag kom hem så red jag Lady. Efter det så busade jag med Siskin i hennes egna hage. Lill skruttan har ju så mycket energi i kroppen så det finns inte! Sen hjälpte jag mamma när hon hoppade fille. Hoppade upp på hans rygg och körde några skutt jag med.
 
Nu så sitter jag och tittar på tv ska gå upp till my own place nu och slå på en film!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0