Min dag

Idag så har jag varit på stan med min moster och två av mina kusiner. Vi gick runt och tittade lite i olika butiker. Jag fick med mig ett linne och en penna hem.
Sen stannade vi och fikade på Sultans. Jag och min kusin delade på en räksmörgås. Efter det så åkte vi och tittade i lite butiker på ett annat ställe. Sen tog vi lite glass.
När vi hade ätit upp så åkte vi hem till dem och jag busade med minsta kusinen. Han är så gullig! Efter det så åkte vi och lämnade ett regntäcke och ett fleecetäcke till Nora/Siskin på Nybygget. När vi kom hem så mockade jag ur Ladys box. Lite jobbigt var det allt men det måste ju göras!
 
Jag får damp på videofy. Det funkar ju inte att ladda upp videos. Jag har typ gjort tre stycken tror jag och ingen av dem har laddats upp...
Jag får lösa det imorgon! Så kan vi ju inte ha det..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0