Tankar

http://www.youtube.com/watch?v=TzxwOrT6Beo

Sätt på låten innan ni läser!

Denna låt får mig tänka skit mycket. På allt som hänt och som kunde varit. Förra året var inte en lek! Jag förlorade min mormor och mitt upp i allt svek en kompis mig riktigt regält. Men allt detta ligger nu bakom mig.  Och jag försöker att glömma allt hemskt som hände mig. Jag saknar att ha min mormor vid min sida. Hon stöttade mig i allt när jag var mindre. Har så många minnen med dig ♥
Och att en kompis man hade sen barndomen bara försvan helt plötsig. Det var svårt för mig. Ibörjan fattade jag inte ens vad som hände. Jag frågade till och med mamma flera gånger vad som hände! Men det var just då som jag upptäckte att det fanns några som ville stå vid min sida. De stöttade mig otroligt mycket. De fick mig att stå på benen igen och jag vågade hoppas. Jag vill bara tacka er för att ni iallafall ville vara mina vänner när alla andra bara svek och försvann.
Men ni har stått vid min sida sen dess och jag hoppas att ni kommer att göra det för alltid! ♥
Jag älskar er över hela mitt hjärta! FEJA forever bby ♥ :D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0