Tom rubrik

Go kväll alla kära blogg läsare! Nu var det ett tag sen jag bloggade här. Nu hade jag tänkt att jag ska ta tag i detta. Frida får ta och påminna mig och så. Har ju inte heller bloggat på min egna blogg heller. Nu ska det bli nya tag. Men idag så har jag varit med Frida nästan hela dagen. Vi var ju och lämnade hennes lillasyster och Siskin på ridlägret Nybygget. Jag och Frida ska ju gå där i sommar läger 9 vecka 30. Så nu är jag och Frida så himla taggade för en fantastisk vecka där. Åker ju dit med en person som står mig väldigt väldigt nära. Så det blir nog bra. Kommer dock att sakna alla här hemma. Men det är ju bara en veckan så kommer nog att överleva. Har ju som sagt med mig Frida. Nu på kvällen så har jag vart med några vänner. Hade lite kul!
 
Kan inte fatta hur det skulle vart om jag inte hade blivit så här bra vän med Frida. Först så var vi nästan inte ens vänner. Sen så kom det ett bråk mellen oss som gjorde att vi kom närmre varann. Vårat intresse gjorde ju ett plus i kanten på det. Nu är vi nästan varje dag, och förut för nästan ett år sedan så var vi inte ens. Nu kan jag inte tänka mig om jag inte hade haft dig. Julia du gjorde det ännu bättre vi har vart vänner nästan hela tiden. Vi bråkade mycket när vi var små. Nu är det nästan helt tvärtom. Vi kom varann närmre och närmre. Du finns alltid där när man vill prata. Det känns liksom som att du förstår en upp till 100 %, lika dant med Frida & Alice. Alice, vi har vart vänner nästan hela tiden. Vi var mer när vi var små.Vi har det kul tillsammans. Men helt plötsligt så stod vi här FEJA: Vi finns alltid för varandra. Vi har många minnen tillsammans och jag hoppas värkligen att det blir fler. Fast nu vi går till olika skolor i höst. Vi får INTE tappa kontakten för det.
 
Ja, men så där ja! Kom det ett litet deep shit på det då.
Men nu ska jag ta och lägga mig i min rara lilla goa snäg och cheeka facebook och kolla på TV.
 
Godnatt sov gott! SWEET DREAMS! //Emilia
 
 


Kommentarer
Michelle

Härlig blogg :) Kram

Svar: Tack o detsamma! :)
Ponnygold

2012-06-24 @ 22:54:53
URL: http://nattstad.se/michelleeriksson
Isa Westelius

Jätte fin blogg!!! skulle du vilja göra bloglovin-byte? kraaam Isa

Svar: Ja gärna säg till när du följer oss så gör vi detsamma! :D
Ponnygold

2012-06-24 @ 23:06:53
URL: http://isawestelius.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0