I love you!

Chiaao!
Dålig uppdatering från oss idag!:(
Men igår kväll var jag med "J" "S" och "E"... Vi hade det kul...!
HAHAA! Julia och jag skulle åka saktebord! Jag hittade den i skogen för några dagar sen...
Men det gick ju super. Fast nej. Hur fan svänger man på en sån?
La upp ett vidieo klipp på facebook så där kan ni kolla hur det gick!
Idag så tror jag Frida stack till Hööks så tror det blir dålig uppdatering från henne idag.
Jag iallafall kom nästan precis hem i från ett stall, där jag borsta världens finaste. Och pyssla lite i stallet.
Ikväll blir det att åka till trolldal igen. Denna vecka blir det att byta häst. Hoppas jag får Winnie...
Imorgon är det måndag, jag orkar inte med skolan!
Men har inte så mycket att skriva om nu. Bloggar mer efter ridnigen!
Puss!:*


Saknaden är stor. Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta. Våra minnen tillsammans finns ju alltid kvar.
Jag älskar dig gubben! <3




Skanden är stor här också. Du sitter fast i mitt hjärta. Du kommer aldrig försvinna ur mitt liv.
Jag älskar dig! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0