Kärlek till en häst är som kärlek till en mamma!

Hej idag har jag varit i skolan vi hade en vikarie. Det var väll bra. Tyckte att jag skötte mig bra och så...
Snart så har hästarna ätit upp och då ska jag rida på Siskin! Hon måste jag träna ett tag för hon har börjat blivit lite olydig. Så det blir nog en liten blandad tränig med hoppning och dressyr!
När mamma kommer så blir det att rida på min lilla älskling ♥ Ska först uppvärma med att gå en bit brevid henne och sen blir det kanske rida ut med mamma eller dressyr på banan!



Måste snart ta lite nya bilder känner att det nästan bara blir en och samma bild som kommer upp... Men kanske ordnar det idag! Bror ju på om fotografen är villig!?

Älskar dig Lady oavsett vad ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0