Ber så hemskt mycket om ursäkt...

Hej alla goa blogg läsare.
Nu är jag här igen. Ska bli bättre på att blogga här nu. Jag har faktskt en förklaring till varför jag inte bloggat här på sjkut länge. Det är för att jag alltid bloggat från min mobil de senaste dagarna. För jag har ju min egna blogg också. Där jag hoppats att ni följt mig. www.emiliacaarlsson.blogg.se (finns också nere i sido menyn)
Ja, som sagt så ska jag bli bättre att blogga här.

Nu idag har jag inte gjort något speciellt. Igår var jag på hööks och där i från fick jag med mig ett par ridstrumpor och ett par skor. Dom skorna rekommenderas starkt. Sjukt sköna.  Det har inte hänt så speciellt mycket nu när jag inte bloggat här. Snart är det sommar lov. Det ska bli sjukt skönt. Efetr det blir det att byta skola och allting. Det här sommarlovet ser jag fram imot. Det kommer att hända massor av grymma grejor. Men kommer faktiskt sakna min klass lite grann. Fast vi har ju mycket kvar. Fotbolls matchen mot lärarna, middagen och så klart åran efter längtade resa till Liseberg.
Jaja, men vi hörs senare. PUSS! :*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0