Deep shit

Asså jag är så trött på anonyma kommentarer. Varför ska man lixom inte kunna stå för det man skriver och på köpet kankse såra nån.Jag tar aldrig åt mig av nått elakt. Serri jag gör inte det. Blädrar bara vidare och läser det jag vill läsa. Förstås om det är en snäll kommentar då blir man ju varm i hela kroppen. Men lixom kommentera anonymt vad är meninngen med det? Varför ens lägga några sekunder av sitt liv och med avsikt såra nån. För att en bild blev ful enligt dig eller att man inte tycker samma sak som den som skrev det or what evah? Asså jag blir så jävla lack på detta. Skulle aldrig sjunka så lågt. ALDRIG! Om du vill kommentera anonymt FIND! Men gör det inte här för jag kommer inte att ta åt mig!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0