Gud vilken dag!

Har varit i ett stall hela dagen. Skriver inte vilket av säkerhetskäl.. Men det har varit grymt slitit och kämpat. Blev lite smått kär i en stor hingst! SÖTIS är bara förnamnet! Att bara slippa skolan å där är guld värt om man får göra nått man älskar! Klappade och pysslade lite med världens sötaste små och jag menar små shettisar! Har hunnit med så mycket och fått kunskaoer för livet!

På kvällen så var jag på trolldal på nån clininc sak. Den var bra lärde mig en hel del av att bara titta på. Skulle ju häldre ridit.. Men men. Jag och Emila höll på att garav ihjäl oss.. Det satt en skit rolig gubbe breved oss som gjorde konstiga miner! Haha..

När jag om hem så longerade jag Lady. Det gick bra fick igång henne i galopp och hon skötte sig nästan hela tiden!



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0