Om jag fick bestämma skulle allt vara annorlunda!

Hej
Red på Lady idag. Grym ponny jag har! Det gick superbra. Fick henne ställd inåt och känner att det är nog snart dags för en tävling. Är så sugen har börjat titta lite och det lutar åt en del tävlingar men det är inget bestämmt ännu. Det har gått riktigt bra de senaste gångerna jag ridit Lady. Formen är här nu det vet jag men vi måste bara slipa lite till!
 Bästa humöret har jag idag. Känner mig otroligt stark och inget jag menar INGET kan sabba det nu!

Släpper snart en riktigt rolig sak här på bloggen. 
 Kan ge er en ledtråd det handlar om mig och Lady.





Kommentarer
Amanda & Sofie- allroundponnysar

Var gärna med på dagens blogg hos oss! :)



Här är inlägget: http://allroundponnysar.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html#comment



Dagens blogg avslutas någon gång imorgon 8/5!

Kram!

2012-05-07 @ 22:31:17
URL: http://allroundponnysar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0