Sjuk.. ://

Gud vad jag mår dåligt blir nog till att ligga och slappa framför tvn hela kvällen!

Min dag har varit grym. (förutom att jag hostar 24/7) Var på trolldalsjubileumet. Det var superkul. Fast vädret var inte det finaste. Jag var med Agnes där. Vi tittade på alla fina hästar. Vi åkte även häst och vagn. Det var en stor och jättesöt nordsvenks som körde. Skrattade mycket. Kanske ska börja i nån slgs hoppgrupp där med Lady. Hoppas att jag ska det.
När jag kom hem så bastade jag. Känner mig helt matt i kroppen åhh jag vill bli frisk nu!!

Om jag orkar går jag ut till Lady och longerar henne, men bara om jag orkar. Känner att hon måste få röra lite på sig. KAnske ber mamma att göra nått med henne om jag inte orkar.



Min lilla söta Siskin! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0