Ska fixa ny header nu..

Kom nästan nyss hem från skolan. Vi hade nationell och jag tror nog att det gick bra! Vi gjorde inte så mycket mer. Efter skolan så åkte jag buss hem och vad flummigt det var i bussen haha! När man kommer hem så har typ lill syrran förstört datorn så då fick man fixa det... Nu så ska jag redigera header och sen fixa lite annat kring bloggen tror jag. Efter det ska jag ner till stallet packa tills imorrn och pyssla med lady. Mocka m.m.



ska be mamma ta lite bilder på mig idag när jag rider dressyr kanske om det funkar laddar upp en video också!



Kommentarer
---

Ska inte Emilia också vara med och fixa ny header? Menar är ju bådas.! ;)

2012-05-10 @ 21:51:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0