Grymt LOV!!

Go kväll mina små kära vänner!
Det här lovet har gåt så snabbt! Men iallafall har jag haft kul och tråkigt!
Jaja min vecka har sett ut så här:
MÅNDAG:Var med Kajsa, Ebba och Julia hade skit kul, Julia sov här.... :)
TISDAG:Var hemma och chillade! ;)
ONSDAG:Var med Frida och red hade det awesome...
TORSDAG:Hemma och hade det ur tråkigt!
FREDAG: Var med Kajsa och hade det skit kul. Måste göras om tjejen... :)
LÖRDAG: SE NEDAN
SÖNDAG: Va med Frida, tror vi kommer fixa en ny design! Och sen själv klart rida? I think!!

Ja sen idag va jag med mamma och pappa i vingåker, skit tråkigt.... Sen så va vi hos FARMOR! Jaaai.... :D
Fikade lite där och gosade med världens gosate hund...<3
Sen var jag hemma och käka lite kolla på film sen var det bara att sticka hem till Julia.
Efter det drog vi ut en liten stund. Ja, ute så gjorde vi inte så mycket förutom att vi dansade lite... :)
Men det var allt för mig!!
PUSS!! :*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0