Ny design?

Jag är sååå sugen på en ny design till bloggen nu. Men vet inte riktigt hur den skulle kunna se ut isåfall?
Måste ju förstås höra med Emilia först och så..
Har ivarjefall tänkt mig nått med nya bilder, naturbakgrund (inte färg som vi har nu) och nått annat..
men först måste vi ju ha lite snygga bilder på båda. Så fota nån dag ska nog bli inplanerat!

För jag vet ju hur mycket en snygg design och header kan locka ögat. Jag vet ju vad jag fastnar för på bloggar. Det är ofta designen och upplägg med bilder. Men sen förstås så är det ju innehållet. För att jag ska fastna för en blogg så måste den ha lite av allt om ni fattar. Alltså den ska inte bara handla om hästar utan också om sitt liv i allmänhet.

kände att jag bara var tvungen att göra ett inlägg om det.






Kommentarer
Lina

Grattis till er! För ni är nämligen utnämnda till bästa motivation och alltså vinnaren av en hel önskedesign utav mig. Ni skickar en så detaljerad och utförlig beskrivning på er design som ska innehålla färgval, stil, osv. Mejlet skickar ni till : [email protected]

Kram

2012-04-14 @ 11:51:37
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Matilda

Hejsan svejsan !

Har en liten tävling på gång inne på min blogg ! Du har chansen att vinna en länkning och kanske få massa nya läsare!!

Klicka här för att komma direkt till inlägget : http://ponnypluttarnas.blogg.se/2012/april/tavling-med-this-or-that.html#comment



Kram kram

2012-04-14 @ 13:22:35
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0