Nolla i tre klasser!

Det gick så jvla bra idag så det går inte att beskriva. Lady sög på hindrena så det är inte sant. Så fort klockan ringde blev hon som en hoppande raket. Min lilla ponny är så duktigt och jag trodde på henne. Det märks att hon litar på mig till 99 %. 

Nolla i 50 cm.
Nolla i 60 cm

Sen efter anmälde vi mig och Lady till 70 för att det hade gått så himla bra innan!
Nolla 70 cm.

Så jvla stolt över henne! INga fel alls. Det vågade jag knappast tänka mig att det skulle gå så här bra första starten för iår. Det var precis som om hon visste vad som kulle hända när klockan ringde.

Älskar dig över hela mitt hjärta. DU är mitt allt! ♥♥






Kommentarer
Agnes

Grattis! Kul att det gick så bra! <3

Finns det bilder du kan visa? <3 hare gött! :)

2012-06-09 @ 19:06:22
URL: http://agnesskoogh.blogg.se/
Clara S

Kan du inte göra om headern med lite ny bilder på dig och hästarna och nya bilder på dig? skulle va roligt! :)

2012-06-09 @ 19:08:07
Marina

Bloglovin byte ??

2012-06-10 @ 12:41:56
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0