OMG jag är tillbaks!

Hej på er. Bloggen har varit lite off här ett tag för jag har varit i cypern och på klassresa till Liseberg! Jag har haft grymt kul! Brun och härlig kör jag igång igen!
Idag har jag varit sjukt trött... Har varit skit hungrig, arg, tjurig allt som man inte vill vara. Men var ju först DAGEN I SKOLAN IDAG PÅ ETT TAG!  Träffade folk jag inte hade träffat på ett tag och saknat! Har varit hemma en stund och bara chillat. Ska riiiida ikväll! inte gjort det på sjukt länge...

Jag stör mig sjukt mycket på en sak. Och det är att en del personer kan inte ta skit själva. Men det kan kasta skit på andra och sen bara vända ryggen till utan att ens bry sig. Och om man försvarar sig blir den personen arg och ledsen. Medans det var den som började och då får jag  skiten av de vuxna. Asså jag fattar inte grejen med det?

Sen kanjag störa mig på att en del får vara hur tjuriga som helst och när man själv är det känns det som om alla andra tycker att det är nått fel på en. Åhh jag blir galen!

Jag har så jvla många tänkar som rullar i huvudet just nu... Vad fan ska jag göra!?!





Kommentarer
Emiliaaaaaa

Jag finns alltid ifall du vill prata älskling... Älskar dig sjukt mycket!! <3333333333

2012-06-05 @ 18:19:35
ClaraS

Skriv deepshit

2012-06-05 @ 20:06:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0