Om man endå vore häst!

Då skulle man ju få slippa skolan gå i hagen nästan hela dagen. Ha någon som älskar än och gör vad som helst för än. Bli ompysslad och riden.
Trivs nog endå ganska bra som människa.. Men bara för en dag, jag skulle ta chansen att testa skulle du?

Jag red Lady och Siskin idag. Mamma och jag bytte häst efter halva ridpasset. Jag hoppade med Lady tränade även på att ställa henne inåt. Jag hoppade med Siskin också. Hon har börjat sparka bakut. Tror att det beror på att hon inte har haft nån kunnig på ryggen på väldigt länge. Så jag tror nog att jag ska rida henne ett tag framöver. Men jag ska fortfarande rida Lady. Sen red jag ut en bit och tränade på galoppfattningar. Duktiga ponnysar man har ♥





Kommentarer
sari

Vilken fin blogg :) Besök gärna våran hästblogg och kanske kommentera :D

2012-04-18 @ 12:42:52
URL: http://tnmryttare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0