Candy!

Hejj!♥
Jag har inte bloggat på ett tag men det är för jag inte har haft tid! Men här kommer det vad jag gjort dom dagarna jag inte bloggat!
FREDAG: Tandläkaren, där dom sa att mina tänder va fina jaaaao! x'd Sen backen med skolan. Det var skit kul tycker jag iallafall. Men sen hem typ duscha och fixa iordning sig för va men underbart folk på kvällen.
Lördag/Idag: Backen idag igen med typ Agnes och Sebbe. Men sen var det att åka hem typ kolckan halv tre för då jag frös ihjäl... Men efetr det åka in till stan och köpa GODIS som jag sitter och äter nu (tjockt, jag vet) men kollar också på apflicorna. Bra men lite lång dragen bara. Men ha en underbar kväll allihoppa! :*
Byee//Emilia♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0