Woop woop!?

Tjena!
Idag har man varit i skolan var ju sådär. Maten smakade skit som vanligt. Vi gjorde en Teater i skolan idag jag skämde ju ut mig så mycket! Julia fuskade idag och jag fick typ agro så jag jagade henne fast på skoj då då! ♥ Sen fick jag ont i halsen för jag skrek på henne (hon var ju ganska långt framför mig!) Snart kommer hovslagaren hit! Här ska hästar skos!? Kommer kanske att kunna rida snart då! vet inte vad jag ska blogga mera om nu..... kommer ett inlägg ikväll! :D

Byee!
♥// Frida



Lilla Lady yeeh! ♥



Kommentarer
Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-24 @ 17:00:13
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Ponnygold

SVAR: Tack! :)

2012-01-24 @ 18:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0