Dagen

Ja idag så har jag varit och shoppat med Emilia som jag skrev förut. Jag fick med mig ett jätte snyggt linne, en jumpsuit och ett par shorts. Sen så köpte jag även galgar till garderoben och alla gick åt utom en. Hmm?....  Måste köpa fler för jag vet en del klädelsplagg som måst ehängas upp och de får inte plats.. Vart kommer alla kläder ifrån? Tycker endå inte att det är så mycket kläder jag har...
På vägen hem så stannade vi vid en sjö och vi badade. Jag var försten i. Emilia var en badkruka idag hihi...
Vattnet var ju ganska kallt men det gick! Vi åt fika på stranden och sen så åkte vi hem jag var med Emilia en stund och sen så åkte hon hem. Då red jag Lady. Gick Superbra! Hon är världsbäst! Gick i form hela tiden och blev riktigt lösgjord.
 
Nee nu ska jag nog krypa ner i soffan med en ben & jerry´s och titta på film ha det gött alla underbara där ute!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0