Godmorgon!!

Godmorgon! Nu har jag precis vaknat. Idag får jag väl se vad jag hittar på. 
Ska kanske rida en häst bort till en sommarhage men får nu se hur det blir eftersom att det regnar jätte mycket och blåser. Annars kanske jag ska va med Frida. 
Då får vi väl också se vad vi hittar på aksnek är med någera fler vänner eller så. 
 
Under tiden jag inte bloggat så har det inte hänt så mycket. Inte vad jag kommer på just nu. Har ju hållt på med hästar och ridit. Fast jag har inte ridit så himla mycket. Mest på Trolldal. Men där har det ju gått super bra. Har ju hittat min nya favorit igen. Fabbe, vilken underbar hopphäst. Helt klart bra i dressyren också. Men jag gillar ju inte dressyr så himla mycket men det funkar ju. I hoppningen tycker jag själv att jag utvecklats hoppar ju dock inte så höget men kanske 65 hoppade jag sisst. Sen har jag ju tagit hand om en del hästar lite här och var. 
 
 
//Emilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0