lastbilstur till hööks!

Sry för dåliguppdatering idag.. Men jag har varit på hööks i lindköping och shoppat ridbyxorna som jag har tjatat om Och så shoppade jag en vit york pikè och ett bett. Ridbyxan och T-hirten var jättesnygga tillsammans så det blir kanske sommarens outfit? Vi åkte lastbil upp dit! Skit roligt.. Man känner sig typ som en kung när man åker i den! 

På morgonen så var jag i ridhuset och hade lektion för carro. Jättekul övade på massa olika saker. Rider ju alltid med sporrar men idag var jag tvungen att ta av mig dem.. Lady märkte ju det och förökte ju genast att bråka. Men som tur var så överlistade jag henne!

Bloggar igen när jag kommer in ifrån stallet!

See ya ♥





Kommentarer
fanny

vill oxå till hööks!

följa varann via bloglovin? :)

2012-03-31 @ 17:46:39
URL: http://ourweekday.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0