Cyklade nyss in till stan!

Ja som rubriken lyder så cyklade jag nyss in till staden torg och gator. Spelade minigolf and I win! Haha spelade mot min syster och vann OFC! Fick en glass. Vi åkte till ica-nära och handlade lite smått och gått! sen cyklade vi hem. Lite slut kan jag säga att jag är...

Hoppade Lady idag. Gick sjuktbra! Tror hon börjar att haja hur man hoppar studs/kombination. Nästa gång lägger vi på ett tredje hinder! JAAI!
Är såå nöjd med henne nu hon riktigt drar emot hindrena.

Den 9/6 ska vi på en bläbärstävling och efter det ska jag nog starta en LC/LD

Mycket tävling blir det nog iår hoppas jag! Sattsar stenhårt nu på ridningen. Ingenting ska få sabba detta nu!

Älskar dig Lady! :* ♥

Efter att jag ätit så åker jag in till emilia. Ska va med henne ikväll och kanske nåra mer!



Min häst har dipdyed hair! Haha söt tjej.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0