nyss ridit!

Jag kom nyss in från ett härligt ridpass på Lady. Dressyr stog på schemat som jag skrev förut. Det gick super hon var riktigt mjuk nästan hela tiden och lyssnade noga på mina hjälper. Ja jag kan ju hålla på hela dagen och skriva om allt som gick bra.
Det är så underbrat att rida henne för nu känner jag verkligen att all tid jag lagt ner har lönat sig. Det känns som om vi har just "DET" nu.Hon lyssnar på mig och jag lyssnar på henne. Det är ofta jag  känner att "jaa idag kom det där lilla extra" eller att "yees vi klarade det"
Just nu så håller jag på att leta tävlingar. Åhh jag vill tävla nu nu nu.
 
 
(gammal bild jag vet men ska fixa nya promise!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0