Bad update i know..

Idag har jag gjort mucket. Varit i skolan. Var ju inte direkt så kul när man kommer hem och uppyäcker att man glömt nyckeln. Så jag ringde farmor och hon räddade mig ifrån den bitande kylan. Suttit vid tvn och sen åkte jag iväg på dans. Vi hade genrep i aulan idag. Gick sjukt bra! Tror jag kan det mästa nu. På Lördag smäller det, då ska jag dansa i aulan på stora scenen för en massa människor! Kommer att bli grymt kul eller?
Sen kom pappa och hämtade mig med den nya bilen. Vi åkte till mc och käkade där. Sen åkte jag och var med vännerna på SK. Kul som vanligt. Nu ska jag titta på lite klipp ifrån big brother!

See ya ♥

Kommer att praoa (stav) på det bästa stället i världen, tror jag! Kan avslöja en sak kommer att ha hästar runt mig typ hela dagen! ♥

Vill ni se lite bilder där jag typ ramlar av från Lady? Kommentera isåfall?





Kommentarer
kaj

jag vill se, jag vill se. snälla, och kan du lägga ut dom snart, så spänd vill se

2012-04-18 @ 21:03:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0