Cha cha bloggen!

Jag blev sååååå häääär glad när man loggar in och ser att man har vunnit en design tävling hos http://ponnysmurfarnas.blogg.se/ 
Söta tjejor och fina ponnysar!
Happy face!

Idag/inatt så har Alice och Julia sovit hos mig. Vi hade skit kul! Va uppe ganska sent. Snackade om allt mellan himmel och jord. Vi bastade med honung i ansiktet. det kanske låter knäppt? men pröva, man blir fast direkt! Huden i ansiktet blir lent som sammet och sen ser man ju lite rolig ut också! När vi bastade så hade vi vatten krig! :P Vattnet var ju inte direkt det varmaste heller. Man skrek ju som bara den när man fick det på sig! Honungen smetade ju ut sig av allt vatten och det nästan rann. Men det löste vi och gick in och hämtade mera.

Köp honung bättre en allt skräp en del köper i äffarerna, jag kan garantera ett bra resultat!

Vi sminkade varandra. Det blev ju skitsnyggt! De försökte sminka mig så som Annica i bb har. Blev ganska bra men kan ju säga att Annicas ´var snyggare! Jag tror nog att Julias sminkning blev snyggast och bäst. Kanske var för att vi sminkade henne sist?

En skrattfest jag sent kommer att glömma ♥



Icas egna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0