Förlåt..

.. för dålig uppdatering men jag har ahft fullt upp och jag menar vad jag säger! I Fredags kväll så vaf jag med Julia. Vi hade skitkul. Den kvällen blev ett minne ♥

Lördag: Jag gick upp sjukt tidigt (enligt mig!) för att fixa mig inför dansuppvisningen på i aulan. Shiiit vad kul det var! Att dansa på scene var ju helt underbart. Få strålkastaren i facet och känna do what ever ju want! Gick runt med Evelina emellan danserna och vi chillade tränade lite på dansen. En dag värd att minnas!
Det finns så mycket att skriva om gällande dansen men det skulle bli jättelångt så det räcker nog.
När jag kom hem så red jag på Lady. Gud vad bra det gick hon kunde till och med gå först när vi red ut. Jag kunde till och med galoppera framför de andra. STORA framsteg! ♥

Idag/söndag: Har jag varit i Norrköping och shoppat. Gud vad mycket butiker det finns där i jämförelse med där jag bor. Jag köpte mycket saker. Tänkte lägga upp bilder på det. Helst av allt så skulle jag nog vela haft med mig hela butiken hem men det kan man ju inte! Åt en supergod jorgubbsglass på ett café i shoppingcentret. Jag säger bara en sak MUMS! 
Efter ponnyakuten kanske jag ska longera Lady men jag vet inte om jag hinner! 

Imorrn skola usch. Ska ha orgentering imorrn. Jag vill inte!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0