hold me, kiss me, love me

Chiaao!
Nu så, har jag precis käkat. Ridnigen gick super.
Hade bommar och jag red Kiwi.Sen gallopa vi på volterna osv....
Ja, sen gjorde vi inte så mycket.
Just nu så sitter jag här och är lite social med mamma och pappa. Eller, social kan man väl inte säga för dom sitter och kollar på någon konstig film... ;)
Men jag funderar på att kanske skapa en egen blogg? För jag vill ha en egen för att då får jag bestämma själv hur jag vill ha den osv... Men vad tycker ni? Ska jag skapa egen och då skriva lite mer än om nästan bara hästar. Tycker det är lite onödigt Frida som nästan bara skriver om hästar och jag som typ inte skriver om det... Då tycker jag det är lite bättre att kanske ha en egen där jag kan prata om min vardag, hästar, fota och sånt som jag skriver om här just nu. Och så klart jag kommer blogga här också någon gång i veckan eller så men ja.... Men jag vill FÖRST veta vad ni tycker!! ;)
Men ha en awesome kväll då gullungar!! :*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0