Jag vet att ni finns med mig!

Chiaaao!
Iadg så har man varit i skolan. Var väll som vanligt förutom att det är typ lite bråk i klassen just nu.
Men vi tjejor håller alltid iihop så vi har ju varandra.
Just nu sitter jag och skypar med Julia. Kolla gärna in hennes blogg: www.juliflood.blogg.se
Super go och fin tjej. Med fin design och bra uppdatering värkligen en go tjej.
Men ikväll så blir det att rida har ju bytt dagar nu så nu och fram åt blir det måndagar!Bilderna från igår kommer nog upp under veckan tror jag!
Mina vänner:
Mina vänner betyder så himla mycket för mig. Jag vet att ni finns när jag beöver prata med någon. Det kommer kännas så himla tomt när vi måste skiljas åt. Men nu sista tiden får vi ha det super. Men vi får fortsätta att hålla kontakten. Vi finns för varandra, vi stöttar varandra. Vi har alltid så himla kul tillsammans vi går igenom jobbiga perioder tillsammans. Tillsammans bildar vi FEJA och hoppas att vi aldrig tappar kontakten. Utan er vte jag inte vad jag skulle göra. Jag älskar er! :*


Kommentarer
Alice

Awww <3

2012-04-02 @ 21:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0